onsdag 14. oktober 2015

i høstferien jeg gjørde forskjellig ting

i høstferien jeg gjorde forskjellig ting                                                                                         

vi gikk på tur i kongeparken.i kongeparken denne var  forskjellig spennende og fantastisk ting  var hadde.jeg likte og spilte i kongeparken.jeg kjørte spilte bilen i kongeparken. etter på jeg kjørte det  andre bilen som heter  trakk jeg spilte og andre andre  ting denne heter båt og så videre.  etter på jeg tilbake i Egersund.etter på jeg var veldig trist og sulten.

Om fredag  dag mine vennene alle komme i huset  mitt . jeg laget en fest. etter på jeg laget afghani pallow  og  skjeling og kjøtt  og salat og så videre. etter på vi spiste mat denne dagene så fint på meg. vi alle danset vi  spilte play stat ion   

onn søndag morgen time vi alle ut og spilte cricket jeg spilte to time cricket jeg  bli to kamp jeg scoret 35 runes en kamp jeg vant en og andre  kamp jeg tapte denne to lag kamp vår nivå hadde                                                                                           

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar